Re: [ITPOLITIK] Deep Linking legalt - i Tyskland

On Wednesday 06 August 2003 13:27, Erik Lange wrote:

(en hel masse om legitime interesser)

Erik vil du ikke godt lige citere det _generelle_ afsnit af
ophavsretsloven som omhandler legitime interesser? Vi andre kan ikke
finde det. ;)

Personligt ville jeg ikke bryde mig om en lov som siger at man ikke må
misbruge nogens rettigheder urimeligt. Jeg er ikke uenig i det, men jeg
har behov for en lidt mere detaljeret angivelse.

--
Esben Jensen