Re: [ITPOLITIK] To link or not to link - that is the question

On Thu, 7 Aug 2003, Steen Jensen wrote:

> Og jeg er meget enig i sidstnævnte talers udgydelser!

Men, bemærk, at Erik ikke altid er enig i om ting overhovedet ændrer sig
eller ej - f.eks. om noget er blevet gjort offentligt tilgængeligt eller
ej.

Og nej, jeg skal ikke trækkes ind i denne diskussion.

Mads

Today, the record companies are saying MP3s are the biggest evil. Tomorrow
they're going to say they're the greatest thing when they figure
them out.
                               - Gene Kan, Gnutella developer