Re: [ITPOLITIK] To link or not to link - that is the question

On Thu, 7 Aug 2003, Daniel Udsen wrote:

> Hvordan kan indformation værre samfundskadelig?

Det kommer an på dit samfund! (Og din tidshorisont).

I det samfund _jeg_ gerne vil leve i, er information _ikke_ skadeligt. I
det samfund vi lever i, hvad så? Er det samfundsskadeligt, hvis du får at
vide at EURO er noget skidt, og BNP i DK dykker 80% som følge heraf?

Mads

P.S. Jeg er tilhænger af EURO - det er blot for at give et eksempel.

It cited compatibility problems, namely among users trying to receive
Microsoft World documents.
               - IDG document at http://www.idg.net/ic_874686_1794_9-10000.html
	         Read 20020611. Freudian slip? It is not to late to change.