Re: [ITPOLITIK] To link or not to link - that is the question

Steen Jensen wrote:
> Ja, og du er endnu mere kriminel, hvis du ikke anmelder det til PET.

Tja. Jeg ser det ikke som min opgave at checke Alqueda medlemskort
hvis jeg hjælper nogle der ikke ved hvor de skal køre hen. ;*)

Mht. at være kriminel så afspiller jeg allerede DVD film under
Linux.

--
          Mvh. Carsten Svaneborg
       http://www.softwarepatenter.dk