Re: [ITPOLITIK] To link or not to link - that is the question

On Thu, 07 Aug 2003 17:46:05 +0200, Carsten Svaneborg
<sslug@sslug> wrote:

>Tja. Jeg ser det ikke som min opgave at checke Alqueda medlemskort
>hvis jeg hjælper nogle der ikke ved hvor de skal køre hen. ;*)
>
>Mht. at være kriminel så afspiller jeg allerede DVD film under
>Linux.

Ikke ifølge kulturministeren ;-)

Ifølge resten af verden, ja :-(

Men det vil være interessant en dag at finde ud af, om en dommer vil
vægte ministerens bemærkninger højere, end lovens bogstav.

Det er jo sådan med love, at de både har en ånd og et bogstav, og
ånden har højere rang end bogstavet... her har vi så det problem, at
kulturministeren har tolket bogstavet i en anden ånd end det er tænkt
fra EU/Wipo, så vi har en lov med to ånder ;-)

Vi mangler en åndemaner...

Hilsen,
Erik L.