Re: [ITPOLITIK] IBM svarer igen...

----- Original Message -----
From: "Klavs Klavsen" <sslug@sslug>
Newsgroups: sslug.itpolitik
To: <sslug@sslug>
Sent: Thursday, August 07, 2003 7:08 PM
Subject: Re: [ITPOLITIK] IBM svarer igen...

On Thu, 07 Aug 2003 18:09:58 +0200
Jørgen Ramskov <sslug@sslug> wrote:

>En anden interessant pointe i artiklen, er at Novell har lagt sag an
>imod SCO, da de den 12. juni forbød SCO at cancelere IBM's AIX Unix
>licens - og iflg. Novell har de ret til dette - det må retten jo så
>vise, men det ser ud til at SCO har fået Novell og IBM på halsen nu.

Det synes som at mulighetene for å kunne selge billigt
kjøpte aksjer i SCO med gevinst minsker drastisk.
Det er vel ikke noe som ledelsen i SCO bryr seg med håper jeg :-) (Dårlig skjult Schadenfreude)
Om noen år får vi kanskje vite hele historien om hvem som egentlig sto bak SCO ( Schattenspieler)

Mvh
Jim Oksvold

"I'm not bad, I'm just drawn that way."
Jessica Rabbit