Re: [ITPOLITIK] To link or not to link - that is the question

On Fri, 08 Aug 2003 01:24:10 +0200, J Hedegaard Povlsen
<sslug@sslug> wrote:

>Det må være din spøg? Der er *ingen* anmelderpligt i Danmark. Og det
>skal vi værne om både her og der. Efterretningsvæsenerne kan vel egenhændigt
>selv skille skidt fra kanel?
>Hvem har iøvrigt mest interesse i denne slags websider? Efterretningsvæsenerne
>eller de kriminelle?
>Et forbud mod links til "ulovlige sider" er knægtelse af ytringsfrihed.

Jeg har lige hørt i morgen-nyhederne, at Sadams påståede
masseødelægelsesvåben ikke eksisterede, men at det var det faktum, at
han besad viden til at fremstille dem, der skulle være grund til at
"afvæbne" ham...

Afvæbningen bestod altså i, at få fjernet messeødelægelsesviden fra
Irak...

Jeg forstod aldrig rigtig den krig, og endnu mindre nu - men vi lever
åbenbart i et samfund, som starter krige imod andre samfund, hvis vi
mener de ved noget, vi ikke vil ha' de skal vide.

Hilsen,
Erik L.