Re: [ITPOLITIK] To link or not to link - that is the question

> Jeg forstod aldrig rigtig den krig, og endnu mindre nu - men vi lever
> åbenbart i et samfund, som starter krige imod andre samfund, hvis vi
> mener de ved noget, vi ikke vil ha' de skal vide.
>
> Hilsen,
> Erik L.

At en tørrlagt alkoholiker roter er selvsagt.
Alt han behøvde å si var:
" Jeg liker ikke ham der idiot - han koster
oss alt for meget penger - han har produseret 2 millioner flyktninger som vi må fø på -
det er lønnsomt at fjerne ham - Nå fjerner vi ham."

- Alt det andre er sludder for å tekkes
de venstreradikale - slikt blir det bare rot ut av.

Ærlighet varer lengst.
Spark drittsekkene i balla.

At psykopater som Saddam, Solkongen, Lenin, Adolf, Stalin, Mao, Pol-Pot, Napoleon og alle
de andre kriminelle tullingene fjernes er bare ett ledd i en naturlig utvikling :-)

Ikke vær snill - slå tilbake - slå ekstra hardt - vis ingen nåde overfor motstandere.
Når dine motstandere begynner å knaske psykopattabletter så er du på rett vei.

Snillisme er ikke veien framover. Røkke ble ikke rik ved å være blyg børnepige og gå inn bakdøren.

Mvh
Jim Oksvold

PS: Dere har vel ikke sett noen menn i hvite kjortler
og hvitt skjegg som kjøper rustfrie stålrør på IKEA? :-)