Re: [ITPOLITIK] IBM slår igen mod SCO

On Fri, 8 Aug 2003, Kenneth Jakobsen wrote:

> [...]

Av for pokker. Umiddelbart lyder det som om jeg lige har krænket IBMs
patent der. Godt nok viser jeg ikke menuerne interaktivt grafisk, men
kun grafisk i manualen, men alligevel.

Nå, men jeg kan da gå igang med at lede efter patent-nummeret.

Sådan ser jeg ikke på det.

Hvis en narkohandler slår en anden narkohandler ihjel, så synes jeg
umiddelbart ikke at skaden er så stor, men det er selvtægt og den
slags er jeg mere imod end narkohandel. Så jeg synes ærlig talt at det
var bedre at IBM blev tvunget til at betale 3 mia. dollars, end at vi
har softwarepatenter overhovedet.

/hans
[about too many Linux distros]
Yes, choice is confusing, but it is better than no choice.
					-- Linus Torvalds