Re: [ITPOLITIK] Er GPL ikke gyldigt i EU???????????????

----- Original Message -----
From: "Peter Makholm" <sslug@sslug>
Newsgroups: sslug.itpolitik
To: <sslug@sslug>
Sent: Saturday, August 09, 2003 9:51 AM
Subject: Re: [ITPOLITIK] Er GPL ikke gyldigt i EU???????????????

> Jeg får kuldegysninger hver gang jeg hører om nye versioner af
> GPL. Jeg er selvfølgelig mere tryg ved at høre ting fra Jonas ôberg
> end fra FSF.

>  Peter Makholm

Blir det ikke mye lettere å tilpasse EU-loven til GPL?

Så langt jeg kan se så er GPL logisk og rasjonell.
Ett velformet og effektivt brekkjern :-)

Ett lite dekret fra Bryssel om at man ikke får lov til å diskriminere
annerledes tenkende og andre forretningmodeller, så er det gjort.

Vi kan ikke ha ett Europa hvor private forretningsdrivende får
forkjørsrett og selveiende institusjoner ikke har rett
til å konkurrere fritt i det frie marked.

Mvh
Jim Oksvold