Re: [ITPOLITIK] IBM slår igen mod SCO

Tænk hvis vi skal opleve at blive REDDET af software patent systemet?

Sådan ser jeg ikke på det.

Hvis en narkohandler slår en anden narkohandler ihjel, så synes jeg umiddelbart ikke at skaden er så stor, men det er selvtægt og den slags er jeg mere imod end narkohandel. Så jeg synes ærlig talt at det var bedre at IBM blev tvunget til at betale 3 mia. dollars, end at vi har softwarepatenter overhovedet.

Der er vi så enige, hvilket jeg så må indrømme trådte ret dårligt frem
Jeg syntes kun det ville være ironisk hvis vi blev reddet af disse patenter.
Ingen tvivl om at selvtægt ikke hører til i en retsstat.
Og at verden generelt ville være et bedre sted uden patenterne, om de så skulle redde os denne ENE gang..