Re: [ITPOLITIK] SCO sender regninger

Carsten Svaneborg wrote:

> Hvis du kigger på de PMer som SSLUG har udsendt og som har vagt
> interesse i pressen har det også været "oversættelser" til læserene
> uden nogen nærmere reflektion over indeholdet.
>
> Så sværet skærer begge veje.

Ja jeg beskylder ikke pressen for ond vilje bare for ikke at dække
it-området bare tilnærmelsesvist så godt som en masse andre ting bliver
dækket.

De måtte for min skyld meget gerne gå alle sslug's pm'er efter i
sømmende og få div andre loby-organistationer's holdniger med i
artiklen, IMHO burde de!

--
Daniel Udsen
Does the freedom of speach mean anything if no one is listening?