Re: [ITPOLITIK] SCO sender regninger

Daniel Udsen <sslug@sslug> writes:

> Ja jeg beskylder ikke pressen for ond vilje bare for ikke at dække
> it-området bare tilnærmelsesvist så godt som en masse andre ting bliver
> dækket.

Der er ingen områder der bliver dækket godt nok for at tilfredsstille
folk men intern viden. Det er lidt lige som med populærvidenskab; det
kan være meget sjovt hvis man ikke ved noget om emnet men er gerne
noget hø hvis man ved noget om emnet.

Problemet er så at vi i Danmark ikke har en seriøs fagpresse inden for
IT-området.

--
 Peter Makholm     |    According to the hacker ethic, the meaning of life
 sslug@sslug |            is not Friday, but it is not Sunday either