Re: [ITPOLITIK] Dansk OpenOffice igen igen

On Wed, 13 Aug 2003, Flemming Bjerke wrote:

> Jeg synes at det er en katastrofe at hvis man som almindelig borger søger
> efter OpenOffice på dansk, vil man efter al sandsynlighed ende med at have

FYI; Keld har givet en positiv opdatering på den
historie på sslug@sslug Man kan kun håbe
at det bliver bedre nu og projektet fortjener hjælp.

Derfor er her også min opfordring til at hjælpe!!

  Audience:  What do you want, Eric?
  Eric:  I want to live in a world where software doesn't suck.
  Richard:  Any software that isn't free sucks.
  Linus:  I'm interested in free beer.