Erik Lange <sslug@sslug> writes:

> Men ganske mange af de brugere, man ønsker som kommende Linux-brugere
> har breddere interesser end som så. Mange vil f.eks. gerne kunne lytte
> til musik på deres computer. Eller se film.

[...]

> When the music's over, turn out the light... turn out the light...
>
> Sidste mand lukker og slukker.

Påstår du at jeg ikke kan bruge linux fordi du ikke kan?

Manglen af musik vil aldrig komme til at hindre min brug af Linux. Der
vil ikke blive lukket og slukket på grund af dette. Jeg påstår ikke at
det er godt, men du overvurderer vigtigheden hvis du forudsiger Linux'
død på grund at disse latterlige multimedie-ting.

--
 Peter Makholm     |       Why does the entertainment industry wants us to
 sslug@sslug |      believe that a society base on full surveillance