On Thu, 14 Aug 2003 10:11:44 +0200, Peter Makholm <sslug@sslug>
wrote:

>Jeg er ligeglad med om linuxbrugere kan programmerer eller ej, jeg er
>også ligeglad om folk bruger Windows, FreeBSD, MacOSX eller Linux.
>
>Men de bruger der interesserer mig er dem der kan indgå i
>udviklingsmiljøet i en eller anden grad. Og så længe de udgør en sund
>og velfungerende gruppe sover jeg roligt, så dør Linux ikke. Jeg
>accepterer at der er linuxbrugere der ikke indgår i denne gruppe, men
>de interesserer mig ikke.

Fair nok - det var netop det jeg skrev i min indledning, og jeg skrev
at mit indlæg derfor ikke var henvendt til dig.

Du interesserer dig altså kun for udbreddelsen af Linux til andre
udviklere - det er til at forholde sig til. Det er ikke dig jeg
forsøger at komme i snak med - gider du blande dig udenom ?

Er der NOGEN i SSLUG, der ønsker at udbrede Linux til andre, end
udviklere ?

Eller er SSLUG's formål mht. udbredelse af Linux, begrænset til kun at
omhandle udbredelse bland udviklere, sådan som Makholm ønsker ?

Peter Makholm bedes venligst undlade at svare på dette indlæg, da vi
kender hans holdning og det kun vil være endnu en afsporing af
debatten, at få den gentaget.

Jeg hører derimod MEGET gerne fra andre, der har en interesse i en
breddere udbredelse af Linux.

Hilsen,
Erik L.