Re: [ITPOLITIK] Linux ubrugeligt - When the music's over...

On Thu, 14 Aug 2003, Peter Makholm wrote:

> Manglen af musik vil aldrig komme til at hindre min brug af Linux.
> Der vil ikke blive lukket og slukket på grund af dette.

Jeg er enig med Erik her.

Der er nogen der bruger en masse tid på at udvikle spil til Linux,
hvilket i mine øjne er fuldstændig ligegyldigt. Men jeg ved at der
mange der spørger efter det, og tager det derfor alvorligt.

Om man kan spille MP3 på Linux er heller ikke særligt relevant for
mig, bare jeg kan konvertere dem. Grundet patenter er dette et
problem.

Disse ting og mange andre gør at Linux - generelt set - er et mindre
brugbart system end Microsoft Windows. Før troede jeg at det kun var
softwarepatenter der gjorde Linux ubrugeligt, men der er åbentbart
flere lovområder der gør Linux til et ubrugeligt system der kun kan
bruges af nørder til filosofiske eksperimenter.

/hans
SCO source code in Linux:
	 egrep -ri "\<(Caldera|SCO)\>" /usr/src/linux/