Re: [ITPOLITIK] Linux ubrugeligt - When the music's over...

On Thu, 14 Aug 2003 10:42:19 +0200, Erik Lange wrote:

> Der er i det tilfælde jeg nævnte, tale om en kombination af loven
> (ophavsretsloven), og en privat virksomheds monopolstatus på markedet.
>
> Som Gitte, mener jeg det er konkurrencelovene der skal bruges her, til
> at presse rettighedshaverne til, at lade alternative distributører
> udgive i alternative formater.

Distributør var det ord jeg manglede :-)
Hvor finder man sådan en henne ?

Det er jo fint nok at klage til Konkurrencestyrelsen og sige "Hey det her
er uretfærdigt!" men hvis nu M$ _ikke_ vil udbyde til andre platforme end
Windows (og hvorfor skulle de dog det? Det er ikke deres
forretningsområde) så skal der jo ligesom nogle andre på banen.
Og hvis der ikke findes andre der vil udbyde andet end M$-stuff - så
hjælper det jo ikke at vi hyler op :-(
Hvis vi havde en distributør i baghånden tror jeg det ville være et plus -
især hvis denne også klagede :-)

[SNIP]

--
Gitte Wange
Email: sslug@sslug

If Microsoft built cars, If you were involved in a crash, you would have
no idea what happened.