Re: [ITPOLITIK] kun i386 - When the music's over...

On Thu, Aug 14, 2003 at 11:21:10AM +0200, Hans Schou wrote:

> Du har lige skrevet at problemet er at man kun kan afspille
> ms-formater hvis man har en x86 computer. Er det ikke problem nok?

Jo, det er et stort problem, men det ligger udenfor diskussionens
rammer. Lige nu taler vi om at folk vælger windows frem for Linux, og
det gør de altså kun på i386. Jeg har ikke et sekund overvejet at
installere windows på min UltraSPARC, da der svjv ikke findes en udgave
til den (og fordi det er ulækkert). Min kollega har ikke installeret
windows på sin amiga, da det ikke findes til dén. Så længe windows
virker på den valgte arkitektur kan man (teoretisk) få mplayer til at
spille med, da den bruger native windows-codecs.

--
// Mark Gjøl
Is it better to abide by the rules until they're changed or help speed the change by breaking them?