On Thu, 14 Aug 2003 12:10:22 +0200, sslug@sslug wrote:

>Ganske fortræffeligt. Deres html-kode virker derimod slet ikke, men det
>var jo ikke det vi talte om.

Super :-)

DR har heller ikke slået DRM til endnu. Spørgsmålet er, om
mrettighedshaverne vil forlange de gør det på et tidspunkt. Deres
kontrakt med KODA foreskriver, at de skal udgive på en måde, så
brugerne ikke kan downloade værkerne. Det gælder også deres egne
produktioner, der jo typisk indeholder musik.

Hvis du nu siger, at du uden problemer kan downloade deres filer, så
overholder de altså ikke deres aftale med KODA - spørgsmålet er så,
hvor længe de får lov til det...

Hvis du sender mig dit kontonummer, vil jeg gerne overføre en ti'er
til dig - gider du så prøve at købe et nummer hos TDC, og afspille det
på din maskine ? ;-)

http://musik.tdconline.dk/

Hilsen,
Erik L.