On Thu, 14 Aug 2003, Erik Lange wrote:

> Hvis du sender mig dit kontonummer, vil jeg gerne overføre en ti'er
> til dig - gider du så prøve at købe et nummer hos TDC, og afspille det
> på din maskine ? ;-)
>
> http://musik.tdconline.dk/

Er der ikke noget med at man skal være abb. hos tdc for at det virker? Kan
man ikke bare kopiere filen? (Her spørger jeg med vilje meget naivt).

Mads

I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to
say it.
  - Beatrice Hall [pseudonym: S.G. Tallentyre], 1907 (many times wrongfully
    attributed to Voltaire)