On Thu, 14 Aug 2003 12:24:48 +0200 (CEST), sslug@sslug wrote:

>Jeg ku ikke få HTML/javascript skidtet til at virke i mozilla, men filerne
>afspiller fint i min mplayer.

Så du henter altså filerne hjem, og afspiller dem fra din egen maskine
lokalt ?

DR må ifølge deres aftale med KODA ikke udgive på en måde, så det kan
lade sig gøre. Det kan du lige nu være ligeglad med, det er deres
problem.

Men hvad gør du den dag, du ikke bare kan gøre sådan ?

Hacker systemet, så du kan alligevel ?

Må du det ?

Er du stadig ligeglad, hvis det gør dig kriminel ?

Hilsen,
Erik L.