Re: [ITPOLITIK] When the music's over...

On Thu, 14 Aug 2003, Erik Lange wrote:

> Men hvad gør du den dag, du ikke bare kan gøre sådan ?

Det kan ikke forhindres i et åbent system. (Som f.eks. internettet).

> Hacker systemet, så du kan alligevel ?
>
> Må du det ?

Det kan være svært at sige, faktisk.

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               sslug@sslug
On the other hand, we can agree with Microsoft that the GPL is bad for

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:21 CEST [an error occurred while processing this directive]