On Thu, Aug 14, 2003 at 01:04:05PM +0200, Erik Lange wrote:

> Men må du det ?

Sikkert ikke, men de har nok en mindre tendens til at blive knotne, end
hvis man henter deres filer.

> En ting er at du kan,men må du, i følge loven ?

Ditto.

> Selvom du kan, har du så ikke et problem, hvis loven siger at du ikke
> må ?

Jo, masser, men så længe loven er diskriminerende, og de ikke kan gøre
noget for at se at jeg bryder den (ved at gøre præcis det samme som er
lovligt i windoze), så er min holdning den at det kan jeg ikke tage mig
af. Ja, jeg vil da prøve at få det ændret, men problemet er ikke mit før
de finder en måde at se at jeg ikke bruger WMP på, og ydermere finder på
at de ikke vil have at linux-befolkningen må se deres værk.

> Eller er du ligeglad med hvad loven siger ?

Med de seneste tiltag er jeg desværre begyndt at miste respekten for
den, ja. Når vi får en lov der giver mening, som ministeren der står for
den selv kan finde ud af, så vil jeg følge den. Men indtil da vil jeg
gøre som jeg mener er rigtigt, og ellers hyle og skrige for at de skal
tage sig sammen derinde hos regeringen. (jvf. signatur)

--
// Mark Gjøl
Is it better to abide by the rules until they're changed or help speed the change by breaking them?