Re: [ITPOLITIK] cracked DR - When the music's over...

On Thu, 14 Aug 2003, Erik Lange wrote:

> Så du henter altså filerne hjem, og afspiller dem fra din egen
> maskine lokalt ?

Jeg kunne også kun hente filerne ned for at se dem. Fx fra:
http://drilmedia.dr.dk/komponent/ILD/ild001/ *.wmv

mplayer prøvede at kontakte en eller anden server, men gav op.

Iøvrigt er det meget praktisk at downloade filerne, når al ens
båndbredde i forvejen bliver brugt på Napster og Kazar.

> DR må ifølge deres aftale med KODA ikke udgive på en måde, så det
> kan lade sig gøre.

Så burde DR skrive det. Hvor skulle jeg vide fra at det er ulovligt?

> Men hvad gør du den dag, du ikke bare kan gøre sådan ?
> Hacker systemet, så du kan alligevel ?

Eller dropper min radio-licens. Måske jeg slet ikke har lov til at se
film-klip når jeg ikke betaler TV-licens.

/hans
SCO source code in Linux:
	 egrep -ri "\<(Caldera|SCO)\>" /usr/src/linux/