On Thu, 14 Aug 2003 13:11:49 +0200, sslug@sslug wrote:

>Jo, masser, men så længe loven er diskriminerende, og de ikke kan gøre
>noget for at se at jeg bryder den (ved at gøre præcis det samme som er
>lovligt i windoze), så er min holdning den at det kan jeg ikke tage mig
>af. Ja, jeg vil da prøve at få det ændret, men problemet er ikke mit før
>de finder en måde at se at jeg ikke bruger WMP på, og ydermere finder på
>at de ikke vil have at linux-befolkningen må se deres værk.

>Med de seneste tiltag er jeg desværre begyndt at miste respekten for
>den, ja. Når vi får en lov der giver mening, som ministeren der står for
> [...]

Så budskabet til nye potentielle Linux-brugere fra dig er, at de skal
bryde loven, indtil den bliver lavet om... hvis ikke de vil være
lovbrydere, skal de blive ved med at bruge MS.

Man bliver altså nærmest per definition lovbryder, hvis man vil bruge
sin Linux-PC som andre bruger deres Win-dåser.

Er det et særlig godt budskab, og tror du at det vil hjælpe med at
udbrede Linux blandt andre end nørder ?

Mener du stadig ikke, at Linux som platform (ikke porgrammørerne, der
alligevel synes multimedia er latterligt) har et problem ?

Hilsen,
Erik L