Re: [ITPOLITIK] cracked DR - When the music's over...

On Thu, 14 Aug 2003 13:23:20 +0200 (CEST), Hans Schou <sslug@sslug>
wrote:

>Jeg kunne også kun hente filerne ned for at se dem. Fx fra:
>http://drilmedia.dr.dk/komponent/ILD/ild001/ *.wmv
>
>mplayer prøvede at kontakte en eller anden server, men gav op.
>
>Iøvrigt er det meget praktisk at downloade filerne, når al ens
>båndbredde i forvejen bliver brugt på Napster og Kazar.

Tsk, tsk, tsk :-))

>Så burde DR skrive det. Hvor skulle jeg vide fra at det er ulovligt?

Det er ikke dig der overtræder aftalen med KODA, så du kan være
ligeglad - for nu.

>Eller dropper min radio-licens. Måske jeg slet ikke har lov til at se
>film-klip når jeg ikke betaler TV-licens.

Godt spørgsmål.

For nogle år siden undersøgte DR, om en internetopkoblet PC var at
sidestille med en "TV-modtager", som man skal betale for...

Hilsen,
Erik L.