On Thu, 2003-08-14 at 10:19, Erik Lange wrote:

> Er der NOGEN i SSLUG, der ønsker at udbrede Linux til andre, end
> udviklere ?
>
> Eller er SSLUG's formål mht. udbredelse af Linux, begrænset til kun at
> omhandle udbredelse bland udviklere, sådan som Makholm ønsker ?

Fra min synspunkt kan et "obent brev" klargöre hvordan sslugs
graenseflade mellom hackers og almenne brugere skal se ud.

Jag vil hvede hvad sslug skal sige till dem som kommer till sslug-novice
og spörger om hvordan de skal få igang deres DVD-spillere under Linux.

Måske skal vi svare: "Du må lave en dual boot og köpe noget windows
program til din DVD"?

Eller: "Det er måske ulovlig at spille DVD på linux, men intil der er en
dom som siger at det er ulovligt for en enkelte brugerer at spille DVD
på Linux, her har du en link til DVD-HOWTO."

Eller noget andet.

//Erik