Re: [ITPOLITIK] Linux ubrugeligt - When the music's over...

Erik Lange wrote:

> Det er den ene side af sagen. Det vil kunne løses med kollektiv
> rettighedsforvaltning på området, i form af aftale-licens, som vi
> kender det fra KODA.

Det synes jeg bestemt ikke er et eksempel til efterfølgelse.
Aftalelicenser betyder bare mere tvang og bureaukrati.
Så hellere lade MS sælge noget musik.

Men måske Apple bliver til at tale med. Hvis de skal konkurrere med MS og
kan få fordoblet deres brugerskare med iTunes til Linux (og Europa)?

--
Niels