On 14 Aug 2003 14:52:16 +0200, ehj <sslug@sslug> wrote:

>Det er mulig att dette skal vare sslugs holdning. Civil olydnad (hvis
>det nu er det) er ikke et problem for meg hvis jag har gode argumenter
>for det.

Hmm... så man kan enten bruge windåse eller være kriminel...

Mener du det bør være SSLUG's holdning ?

Bør sslug ikke hellere arbejde for, at det bliver lovligt at bruge
andet end windows, fremfor at opfordre til kriminalitet ?

Jeg tvivler på, at det vil gavne udbreddelsen blandt almindelige
mennesker, hvis man fortæller dem, at de vil blive lovbrydere hvis de
begynder at bruge Linux - "men kom og hjælp os med at bryde loven,
hvis vi er mange nok der gør det, bliver loven sikkert lavet om"...
personligt vil jeg løbe skrigende bort fra sådan et projekt.

Så jeg bliver ikke sidste mand, der skal huske at slukke lyset ;-)

Hilsen,
Erik L.