Re: [ITPOLITIK] Linux ubrugeligt - When the music's over...

Erik Lange wrote:

> Nej, det betyder mindre buraukrati, når du kun skal indhente
> tilladelse et sted.
>
> Men nu går du jo heller ikke ind for at man skal respektere
> ophavsretten,

Øhh.

>så jeg må forstå dit synspunkt sådan,at du mener det
> giver mindre buraukrati, hvis man helt droppede at respektere
> rettighedshavernes ophavsret.

Jeg synes netop ikke at man respekterer rettighedernes ophavsret ved at
fratage dem rettigheder via en aftalelicens.
Hvis Thomas Helmig ikke vil sælge musik til mig over internettet, synes jeg
ikke han skal tvinges til det.

> Men du er jo ligeglad - du bryder bare loven, hvis du synes den er
> urimelig...

Jeg bryder mig altså ikke om at blive anklaget for at bryde loven.
Jeg må bede dig om at stoppe med den slags injurerende udtalelser.

--
Niels