On Thu, 14 Aug 2003 15:31:33 +0200, Niels Elgaard Larsen
<sslug@sslug> wrote:

>Jeg opfordrer netop ikke til selvtægt. Jeg mener, at det er fuldt lovligt.
>Det er jo nødvendigt for min personlige tilegnelse.

Så hvis det er nødvendigt for din personlige tilegnelse af et værk, at
kopiere det over på en CD for at rense data for de fejl der er blevet
tilsat, som gør at du ikke kan tilegne dig værket på din normale
CD-afspiller, så mener du godt du må lave sådan en kopi ?

Det har ministeren eksplicit sagt, at du ikke må...

Vil du gøre det alligevel ?

Vil du ha' lov at gøre det ?

Eller synes du det er rimeligt, at du ikke må ?

Jeg snakker ikke oom hvad du kan,men hvad du må ifølge loven).

Hilsen,
Erik L.