Re: [ITPOLITIK] Forslag til PM: Må Linux-brugere lytte til digital musik ? (Was: When the music's over...)

On Thu, 14 Aug 2003 15:46:40 +0200, Niels Elgaard Larsen
<sslug@sslug> wrote:

>Hvis man i Norge kan anke en sag og i ankesagen ændre anklageskriftet til at
>referere til andre paragraffer, der endda blev vedtaget efter at sagen blev
>anlagt, så har den norske sag da slet ingen relevans.

Nå... jeg mener det er rimelig uinteressant, at han blev frikendt
efter de gamle interesser. Det interessante er, om han bliver dømt
efter de nye, som er mage til dem vi fik indført sidste år.

Ministeren udtalte efter frikendelsen efter de gamle paragraffer til,
at han mente en lignende sag ville få samme udgang herhjemme.

Men han ved det ikke, for det var ikke de paragraffer sagen blev
prøvet efter... så vi må vente på dommen, og befinder os indtil da i
limboland.

Hilsen,
Erik L.