3 miligheder (Was: When the music's over...)

Som jeg ser det, har Linux-samfundet idag 3 muligheder for at reagere
overfor de begrænsninger der pålægges Linux-brugere idag.

On Thu, 14 Aug 2003 15:44:49 +0200, Erik Lange <sslug@sslug>
wrote:

>Så hvis det er nødvendigt for din personlige tilegnelse af et værk, at
>kopiere det over på en CD for at rense data for de fejl der er blevet
>tilsat, som gør at du ikke kan tilegne dig værket på din normale
>CD-afspiller, så mener du godt du må lave sådan en kopi ?

Den almindelige CD-afspiller kunne f.eks. være CD-drevet i ens
Linux-PC,  der ikke kan afspille "kopi-sikrede" musikudgivelser.

>Det har ministeren eksplicit sagt, at du ikke må...
>
>Vil du gøre det alligevel ?

1. mulighed: Selvtægt og civil ulydighed.

>Vil du ha' lov at gøre det ?

2. mulighed: Politisk arbejde for at ændre loven.

>Eller synes du det er rimeligt, at du ikke må ?

3. mulighed:  Do nothing, sit back and be annihilated...

Hvad vælger SSLUG ?

Hilsen,
Erik L.