Re: [ITPOLITIK] Forslag til PM: Må Linux-brugere lytte til digital musik ? (Was: When the music's over...)

On Thu, 14 Aug 2003 16:31:43 +0200, Niels Elgaard Larsen
<sslug@sslug> wrote:

<snip>

> Norway doesn't have a
>Digital Millennium Copyright Act that could prevent DVD owners from viewing
>their own DVDs on their own computers as we have here in the United
>States."

<snip>

>Jon sagen har stadig intet med InfoSoc i DK at gøre.

Åh ja.. det havde jeg helt glemt... ministeren sagde jo, at DMCA intet
har med Infosoc at gøre, selvom de begge er resultatet af den samme
Wipo-raktat... nå  ja... det er rigtigt...

De er lavet ud fra den samme traktat og med samme formål og hensigt,
så forskellen er, at de i praksis er ens... det er helt rigtigt, det
havde jeg glemt...

Hilsen,
Erik L.