Re: [ITPOLITIK] Forslag til PM: Må Linux-brugere lytte til digital musik ? (Was: When the music's over...)

Erik Lange wrote:

> On Thu, 14 Aug 2003 16:31:43 +0200, Niels Elgaard Larsen
> <sslug@sslug> wrote:
>
> <snip>

> <snip>

> Åh ja.. det havde jeg helt glemt... ministeren sagde jo, at DMCA intet
> har med Infosoc at gøre, selvom de begge er resultatet af den samme
> Wipo-raktat... nå  ja... det er rigtigt...

Det er overhovedet ikke det jeg snakker om.

> De er lavet ud fra den samme traktat og med samme formål og hensigt,
> så forskellen er, at de i praksis er ens... det er helt rigtigt, det
> havde jeg glemt...

Ja, de er ret ens.

Men:

Jon er ikke sigtet efter nogen paragraffer, der har noget med Infosoc at
gøre.

Jon er derfor naturligvis heller ikke sigtet efter nogen paragraffer der har
noget med DMCA at gøre.

--
Niels