Re: [ITPOLITIK] MS musik og infosoc.

Peter> Politisk set er jeg enig, men det er absolut ikke en diskussion der er
Peter> bare nogenlunde relevant i sslug-sammenhæng, ud over at påpege at
Peter> båndkopiafgifterne *også* betales af os.

Peter> Aftalelicenser på musikmarkedet eller ej er noget vi må forholde os
Peter> til uden at mene noget direkt om, hvis denne diskussion skal udmunde i
Peter> en officiel udmelding fra sslug.

Det er jeg helt enig i. Jeg tog det mest med for at markere, at vi i SSLUG
heller ikke er enige om at aftalelicenser vil løse vores problemer fordi de er
opfundet og udbredt i Norden.

--
   Niels Elgaard Larsen
   email: sslug@sslug   <URL:http://www.agol.dk/elgaard>