Re: [ITPOLITIK] Linux ubrugeligt - When the music's over...

Erik Lange wrote:

Men du er jo ligeglad - du bryder bare loven, hvis du synes den er urimelig... det gør min mor ikke - så Linux er nok ikke noget for hende. Eller mig, for den sags skyld.

Hilsen,
Erik L

sslug-itpolitik er, som SSLUGs øvrige emaillister, et frit debatforum hvor hvert enkelt medlem er ansvarlig for sine egne indlæg. Indlæg #13982

Måske lidt sent at blande sig i debatten, men jeg kender ikke nogen (private)
Windows brugere som ikke har ulovligt kopieret software. Så du og din mor er
nogle ret enestående eksemplarer. Jeg kan til gengæld, ligesom de fleste Linux brugere, sige mig helt fri for at være i besiddelse af piratkopier.
Så diskussionen er generelt ude af propertion.
Jeg kan i øvrigt oplyse at min mor, som nu har været Linuxbruger i 1,5 år, er utroligt glad for at have en computer der bare fungerer, uden at hun behøver at bekymre sig om sikkerhedsrettelser, virus og licensrettigheder. Og hun er fuldstændigt ligeglad MS DRM.

/Peter