Re: [ITPOLITIK] windowsupdate running linux !

Hans Schou wrote:

> Well, der er nok noget foran der får det til at se sådan ud. Akamei er
> hostingcenter der har alt muligt software kørende.

Så vidt jeg er indformeret bruger Akemei primært noget cache software
baseret på en ret kraftigt modifiseret linux.
Akemei er, hvis jeg husker den artikel jeg læste for et par år siden
rigtigt. et af de få firmaer der udnytter at man først skal udgive sine
ændriger før GPL træder i kraft.

--
Daniel Udsen
icq: 58469524