Re: [ITPOLITIK] Svar til Erik² - holdninger?

?

> Selvfølgelig har SSLUG en holdning til ophavsret. SSLUGs syfte
> (formål) er Linux, hvorfor SSLUG naturligt må billige GPL i en eller
> anden grad.

Jag hved ikke eksakt hvad "billige" betyder, men å andre siden tror
jag at du har misförstået min mail.

?

> Hvis man bevidst misforstår GPL, amerikansk copyright-lov
> og den danske lov om ophavsret, og efterfølgende massivt
> email-angriber gud og hvermand, inklusive SSLUGs bestyrelse, sådan som
> Erik² har gjort, så får man ikke noget svar. Der er vel ikke så svært
> at forstå?

Jag sidder jo i bestyrelsen, så den der ² må vare Erik Lange. Dessuden
vil jag ikke tro at jag har misförstået noget overhoved, den niveau
er jag ikke på än.

> Nu kan jeg ikke forlange at nogen som helst forstår hvad jeg her har
> skrevet. Men dem der tror at de kan få en dialog igang med mig ved
> overdænge mig med tåbelige beskyldninger, mangler altså at lære noget
> om kommunikation med andre mennesker.
>
> 1. Hvad vil du opnå?
> 2. Hvordan vil du gøre det?
> 3. Hvorfor tror du at det vil lykkedes på den måde?

öh... (1.) jag önskede få nogen klarhed i hvad nogen fra bestyrelsen
skal sige om "ophavsret" hvis nogen skulle spörge (2.) gennem at
spörge denne liste om der er en eller to tydlige holdninger til
"ophavsret" (3.) fordi jag tror at den her listen er til for den slags
diskussioner.

Men jag må ha misslyckets totalt med kommunikationen . Hvad er
"tåbelige beskylninger" og hvar er disse i mitt mail (som hette
"holdninger?")? Jag begriber ikke en millimeter² af havd du vil sige.

//Erik