On Sun, 17 Aug 2003 10:10:22 +0200, donald_j_axel
<sslug@sslug> wrote:

>D.v.s. interoperabilitet ses som ækvivalent med piratkopi.

Korrekt - når det er private der sikrer sig selv interoperabilitet,
eller firmaer der hjælper private med dette.

>Der er nok ikke nogen måde at komme uden om det.

Det synes jeg er en meget deprimerende holdning, men den ser ud til at
være fremherskende blandt SSLUG'ere her på listen, og så må det jo
være sådan...

Linux-brugere accepterer altså, at de ikke vil få dagang til 80% af
den underholdning der produceres i verdenen. Linux-brugere må købe en
win-dåse, hvis de vil deltage i informationssamfundet, på lige fod med
alle andre borgere... (sådan som Mads har indset han må gøre, hvis
ikke han vil udelukke sin søn fra alle de tilbud hans kammerater kan
benytte sig af).

Hvorfor sender vi ikke bare alle vores penge til MS ?

> Det mest
>langsigtede for sslug er formentlig at lade det ligge og gøre
>opmærksom på de problemer, der på længere sigt vil komme ved at
>man bruger formater/metoder, som ikke er alment accepterede.
>
>Kan man argumentere for sidstnævnte?

Det skulle jeg mene - hvis der er vilje til det, hvilket der
tilsyneladende ikke er...

Hilsen,
Erik L.