On Sun, 17 Aug 2003 13:31:13 +0200, donald_j_axel
<sslug@sslug> wrote:

>Men selv om verden er deprimerende, er der som sagt lyspunkter.
>
>Du er selv inde på, at man skal argumentere, at det er dovne
>penge, som man afleverer til Microsoft. Det er formentlig et
>spørgsmål om at introducere nogle skarpe synsvinkler på opportune
>tidspunkter.
>
>Her på listen kan man få støtte til at åbne op for teknisk
>tilfredsstillende løsninger. Hos Digital.forbruger.dk kan
>man så måske få tilslutning til Microsoft brugernes ønsker.

Ikke forstået ?

Digitalforbruger går ind for åbne standarder for alle former for
samfundsrelevant infortionsformidling, og er villige til at kæmpe for
dem. Digitalforbruger mener, at også underholdningsindustrien leverer
samfundsrelevant information, som bør være frit tilgængelig for alle -
frit som i free speach, ikke free beer. Hvad har det med MS-brugernes
ønsker at gøre ? De får jo informationerne under alle omstændigheder,
om de leveres i et åbent format eller ej. Det er alle andre brugere,
der får problemer, hvis informationerne leveres i et lukket og
juridisk beskyttet format.

Det var tidligere mit indtryk, at åbne standarder også betød noget for
SSLUG's medlemmer. Det undrer mig meget, at dette ikke længere ser ud
til at være tilfældet.

Hilsen,
Erik L.