On Sun, 17 Aug 2003 15:31:21 +0200, donald_j_axel
<sslug@sslug> wrote:

>Jeg troede, at Microsoft brugere efterlyser bedre programmer,
>det er ikke en joke, mange Microsoft brugere mener, at Microsoft
>skal anstrenge sig mere for at tingene fungerer bedre. Og det
>kan de kun komme til, hvis man arbejder sammen om bedre
>programmer, samarbejde ==> open source.

Øh - kan stadig ikke se sammenhængen med Digitalforbruger ???

DFD har ingen holdning til OSS vs CSS - men går ind for
interoperatibilitet via åbne standarder, så folk kan bruge det
programmel der passer dem bedst.

DFD har ingen interesse i, at belære softwareudviklere hvordan de skal
drive deres forretning eller lave deres programmer - bare det er
muligt at udveksle og tilgå de producerede data, så kan folk producere
deres programmer som de vil.

Hilsen,
Erik L.