Re: [ITPOLITIK] MS musik og infosoc.

On 15 Aug 2003, Niels Elgaard Larsen wrote:

> madsdyd> Jeg har ikke kørt andet end Linux siden 1997. Jeg overvejer nu at få mig
> madsdyd> en Windows licens, fordi jeg gerne vil have at min 3'årige søn skal kunne
> madsdyd> spille børnespil (og jeg har bare ikke haft nogen succes med Wine).
>
> Hvis der ikke er nok spil på happypenguin.org, er jeg sikkert på at du er mand
> for at lave et par nye projekter.

_Børne_ spil. Kvaliteten af OSS børnespil er ikke i nærheden af dem du kan
erhverve kommercielt, udbuddet er faktorer mindre.

> madsdyd> Når
> madsdyd> han bliver større, vil han helt sikkert gerne have at hjemmesider, mv,
> madsdyd> virker rigtigt og at han kan se det DRM og andet snask der bliver lagt
> madsdyd> på folks sider.
>
> Hvem ved hvordan det ser ud til den tid.
> Måske er der mere åben musik.
> Eller måske kan man kun høre DRM musik og spille DRM spil på dedikerede DRM
> boxe (PS5) og så kan det være ligemeget om de kører linux.

Nu spekulerer du. Jeg tror ikke tingene vil være så skarpt optrukket som
du lægger op til.

> Det er vel et spørgsmål om det er dig eller MTV, der opdrager ham.

Det er ikke kun MTV der er en faktor her, Niels.

Mads

What I have done is to show that it is possible for the way the universe
began to be determined by the laws of science. In that case, it would not be
necessary to appeal to God to decide on how the universe began. This doesn't
prove that there is no God, only that God is not necessary.
                       - Stephen W. Hawking (Der Spiegel, 1989)