Re: [ITPOLITIK] MS musik og infosoc.

On Wed, 20 Aug 2003, Gitte Wange wrote:

> Hvad med Bob the Builder?
> (www.bobthebuilder.com - tak til K. Vilmann for tippet *S*)

Den er fin, men det er jo ikke ligefrem OSS, vel? (Flash, ovenikøbet).

Desuden skal man være online. Iøvrigt er www.pegebogen.dk også god til de
helt små - jeg har endda lavet en lokal udgave (jeg har bedt om lov til at
distribuere den, men de ville de helst ikke have. Jeg har koden, hvis
nogen vil have den, så skal man bare hente billederne og lydene selv...)

Mads

Each generation has the right to determine its own culture. Culture isn't
just symphony orchestras, movies about dead British royalty and hard-bound
books. For some, culture is now also gaming, websites, chat and messaging
systems, TV shows, music and movies.
                               - Jon Katz, Slashdot, on youth culture.