Re: [ITPOLITIK] MS musik og infosoc.

sslug@sslug wrote:

> Den er fin, men det er jo ikke ligefrem OSS, vel? (Flash, ovenikøbet).

Nej - men den funger da på en OSS maskine i en OSS browser?
Og hvad er der nu galt med Flash ?

> Desuden skal man være online.

Ja og ?
Det skal man også med så mange andre spil :)
(Siden hvornår har det at være online været et problem?)
Jeg tror man i fremtiden skal være online for at kunne en hel del ting -
bl.a. spille.

> Iøvrigt er www.pegebogen.dk også god til de
> helt små - jeg har endda lavet en lokal udgave (jeg har bedt om lov til at
> distribuere den, men de ville de helst ikke have. Jeg har koden, hvis
> nogen vil have den, så skal man bare hente billederne og lydene selv...)

Ja den er super !
Bringer lykke i det lille hjem hvor andet fejler :-))
Jeg har dog engang imellem haft problemer med den og Mozilla - måske din
lokale udgave kan løse det ?

--
Gitte Wange
Email: sslug@sslug

I'll never forget the 1st time I ran Windows, but I'm trying...