Re: [ITPOLITIK] MS musik og infosoc.

On Wed, 20 Aug 2003, Niels Elgaard Larsen wrote:

> Så er der forhåbentlig nogen, der kan lave et pædagogisk spil.

Der er bare flere programmører end pædagoger i OSS. Tro mig, det _er_ et
problem. Det er grafik og lyd også.

> Jeg vil hellere sige, at der er flere og flere, der bruger Linux, fordi der
> er flere og flere gode applikationer til Linux. Mange af dem OSS.

Ja. Deraf må vel næsten også følge (eller man kan måske antage) at hvis
udbuddet af applikationer/indhold til Linux platformen bliver mindre, så
forsvinder nogen af brugerne?

> Det ville da være godt hvis nogen lavede OSS spil som dem.
> Men det er da ikke nødvendigt for opdragelsen af børn.
> Vi to er da fx blevet helt normale uden den slags spil :-)
> Og så længe barnet er for ung til tuxracer,
>  plager han ikke om windowsspil.

Det behøver ikke engang være OSS. Men, jeg ville gerne kunne købe dem til
Linux/bringe dem til at virke. (Den oprindelige diskussion).

Iøvrigt er det _mig_ der har et ønske, på mit barns vegne. Jeg har ladet
mig fortælle at det ikke er helt unormalt for en forælder....

Mads

We have uniformly rejected all letters and declined all discussion upon the
question of when the present century ends, as it is one of the most absurd
that can engage the public attention, and we are astonished to find it has
been the subject of so much dispute, since it appears plain. The present
century will not terminate till January 1, 1801, unless it can be made out
that 99 are 100... It is a silly, childish discussion, and only exposes the
want of brains of those who maintain a contrary opinion to that we have
stated

                               - The Times, 26 December 1799