Re: [ITPOLITIK] MS musik og infosoc.

On Wed, 20 Aug 2003, Gitte Wange wrote:

> Vi har misforstået hinanden.

Niels forstod mig heller ikke.

> Du snakkede om at købe en Win licens så sønnike kunne spille - jeg
> påpegede bare at der findes spil (online som offline) der sagtens kan
> spilles selvom man ikke har windows. Dette gjorde jeg uden at skele
> til om det var OSS eller ej.

Jeps, men på det tidspunkt drejede diskussionen - som jeg så det - om OSS
spil... sorry.

> Niels Elgaard kom tidligere med nogle forslag til gode spil - jeg kan
> desværre ikke supplere den liste yderligere.

Nej, det er også pissesvært, hvilket absolut er en del af problemet!

> Huh ???
> Undskyld du får en hel del mere ud af de ting jeg skriver end jeg selv
> gør !
> Vil du definere vilkårerne?

Det var hele mailen, ikke kun det med online (oss os, oss browser, lukket
spil osv.)

> Okay - men man kan vel godt få fat i din udgave uden billeder og lyd ?

Ja, det er bare at spørge.

Mads

Perhaps only a monopolist like Microsoft could get away with selling worse
products each generation -- products focused so narrowly on the least-
technical member of the consumer base that they necessarily sacrifice technical
excellence.
                                     - www.os2hq.com