Re: [ITPOLITIK] MS musik og infosoc.

On Wed, 20 Aug 2003 22:24:37 +0200 (CEST), sslug@sslug wrote:

>Niels forstod mig heller ikke.

>Jeps, men på det tidspunkt drejede diskussionen - som jeg så det - om OSS
>spil... sorry.

Okay - jeg trode bare den drejede sig om at din søn ikke skulle
belastes med en Wintendo :-)

>Nej, det er også pissesvært, hvilket absolut er en del af problemet!

Jepsen  ...
Et af de bedste spil jeg kender (men som nok liiige ligger uden for
din søns aldersgruppe) er Hopkins F.B.I.
DET er noget af det flotteste grafik jeg længe har set ...
Jeg ved ikke om det er OSS - jeg har købt og betalt spillet.

Men flere af den slags spil ville pynte gevaldigt på det !

Spørge pænt: Be' om? :-))

/Gitte