ldap og registerloven

Hej ng,

Måske er dette indlæg OT, men jeg prøver alligevel:-)

Jeg overvejer i øjeblikket at opsætte en ldap-server med det formål, at
jeg vil overføre min adressebog til ldap. Grunden til dette er, at jeg vil
kunne bruge den samme adressebog på alle mine computere. Det skal
samtidigt også være muligt at forbinde sig til den, når jeg er på farten
med min laptop - betyder pricipielt offentlig adgang til arkivet.

Mit spørgsmål er så i den forbindelse, om det er i strid med
registerlovgivningen?

Hilsen,
Michael.